شنبه, 21 اسفند 1395 04:26

5/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی، حاصل برجام بود

رای دادن به این مورد
(0 آرا)

مشاور و مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت گرما آفرین ایساتیس تولید کننده پانل های رادیاتور در شهرک صنعتی یزد، گفت: در طی فعالیت دولت تدبیر و امید و پس از برجام نزدیک به 5/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد،‌ فرزاد خلفي در سفر به استان يزد با بیان اینکه هجمه عظیمی علیه دولت یازدهم و فعالیت خودرو سازی در کشور ایجاد شد، افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در بخش اقتصادی انجام شده است، بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی مربوط به صنعت خودروسازی است و این صنعت در دولت تدبیر 40درصد رشد داشته است به طوری که قراردادهای جدید با کشور های اروپایی برای صادرات داشتیم، تراز تجاری کشور مثبت شد و بیش از پنج هزار واحد تولیدی راکد در این دولت فعال شدند همچنین بعد از برجام 5/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی داشتیم.

وی اعلام کرد: نگاه مجموعه صنعت و معدن و تجارت به واحد های تولیدی باید نگاه حمایتی باشد و دستگاه هایی مانند تامین اجتماعی و مالیات هم باید همراهی بیشتری داشته باشند.

خلفی با تاکید بر ترویج کالای ایرانی گفت: ترویج کالای ایرانی یعنی ثبات شغلی کارگران ایرانی و استان یزد با آماری که دارد، نشان می دهد بین پنج استان برتر کشور در زمینه های صنعتی، معدنی و تجارت است.

وی همچنين صبح امروز در جمع مدیران روابط عمومی خانواده صنعت و معدن در استان یزد با تاکید بر اهمیت ارتباطات در توسعه جوامع، گفت: لازمه جامعه پویا و توسعه یافته اطلاع رسانی است و در یک نظام تصمیم سازی فرایند ارتباطات و مطالعات جامعه شناختی و روانشناختی باید جدی گرفته شود.

خلفی گفت: تصمیم های اشتباه وقت و انرژی و سرمایه مردم را هدر می دهد بنابراین اگر بدون ملاحظات فرهنگی و اجتماعی و بدون نظر مردم تصمیمی گرفته شود محکوم به شکست است پس روابط عمومی ها باید مشارکت محور، جمع گرا و شفافیت محور باشند.

وی بیان کرد: روابط عمومی نقطه اتکا و فرآیند محور نظام تصمیم گیری یک مدیر است و یک سازمان برای توسعه باید ارتباط محور باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید با مردم با استدلال سخن گفت و جوابهای هیجانی راه به جایی نمی برد، تاکید کرد: در حوزه روابط عمومی ها باید از ظرفیت های مطبوعاتی و فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا مردم حوزه صنعت، معدن و تجارت را ببینند، خدمات دولت به مردم شناسانده شود و روابط عمومی ها نباید در این زمینه منفعل باشند.

خواندن 833 بار

ارسال نظر

کادرهایی که با علامت (*) مشخص شده اند وارد کردن اطلاعات در آنها الزامی می باشد. کد HTML مجاز نیست.

نظر سنجی

چه خواسته و انتظاری را از این پایگاه اطلاع رسانی دارید؟







 

کاربران آنلاین

 18 مهمان حاضر

ورود